ČEŠTÍ OBCHODNÍCI DRŽÍ PRODEJNY, I KDYŽ JSOU ZTRÁTOVÉ
Na českém trhu je podle průzkumu Asociace českého tradičního obchodu 16,5 % nezávislých ztrátových prodejen, především pak na venkově. Přesto tyto prodejny i navzdory ztrátě čeští obchodníci dále udržují a provozují.
JSOU VIETNAMSKÉ VEČERKY NEJVĚTŠÍM ŘETĚZCEM NA TRHU?
Neformální maloobchodní řetězec složený z vietnamských večerek a dalších prodejen je prý největší mezi tuzemskými retailery. ČTK to v rozhovoru řekl prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) Tomáš Prouza. Podle odhadů SOCR ČR může ovládat až pětinu trhu.
Česká síť obchodů s potravinami Pramen CZ začala spolupracovat se známou herečkou, moderátorkou a nadšenou kuchařkou Markétou Hrubešovou. Je to vůbec poprvé v historii tradičního trhu, kdy známá osobnost propůjčuje svoji tvář síti prodejen s potravinami tuzemského původu.
Společnost vietnamských investorů Daily Fresh Foods, provozovatel sítě prodejen Daily Fresh Foods, na začátku září otevřela dvě nové, vlastní prodejny. Vedle nich sdružuje dalších dvacet franšízových obchodů pod názvem Daily Fresh Stores.
Skupina Coop a agentura Delex připravily pro zákazníky západočeského regionu soutěž. Stačí, aby zákazník v daném období nakoupil za 200 korun v prodejnách Coop Konzum nebo Coop Jednota a je ve hře o hlavní ceny a dalších 60 menších výher.
ON-LINE SLUŽBA JE UŽ V CELÉ SÍTI KONZUMU, OBCHODNÍHO DRUŽSTVA V ÚSTÍ NAD ORLICÍ
Služba on-line nakupování potravin je už ve všech prodejnách Konzumu, obchodního družstva v Ústí nad Orlicí. Takzvaný Coop-Box představuje internetový obchod s více než 4500 položkami, kde lze jednoduše objednat a vyzvednout si nákup ve výdejním místě.
V historickém podloubí jičínského Valdštejnova náměstí najdete obchod, ve kterém můžete „ochutnat region“. Vybrané lahůdky, tradiční regionální potraviny od několika desítek dodavatelů, tu nabízejí zákazníkům poměrně nevšední zážitek. Ochutnávku toho, co obvykle v poněkud standardizované nabídce velkých řetězců zkrátka nenajdou.
JAVOR ZAŠTIŤUJE NA 1900 PRODEJEN A GASTRO ZAŘÍZENÍ
Obchodní aliance Javor sdružuje především maloobchodní prodejny s potravinami, které představují zhruba 90 % jejího celkového obratu, jejími členy jsou však i gastro zařízení, čerpací stanice, trafiky a další specializované prodejny. Svým členům nabízí Obchodní aliance Javor prostřednictvím společnosti ProVektor nejen běžný servis nákupní aliance, ale i řadu specifických služeb, které obchodníkům pomáhají v každodenní práci.
21.–22. 1. 2020 – OLOMOUC O OBCHODĚ JAKO CENTRU DĚNÍ V OBCI NEJEN S LADISLAVEM ŠPAČKEM
V plném proudu jsou už přípravy lednového kongresu Samoška v Olomouci. Nepropásněte toto jedinečné setkání zástupců maloobchodních sítí, jednotlivých majitelů prodejen a jejich dodavatelů.
Tradiční obchod zažívá těžké časy. Je proto potřeba nabít se pozitivní energií. Inspirativní program kongresu otevře téma obchodu jako centra komunity v obci. Mimo jiné vystoupí i oblíbený mistr etikety Ladislav Špaček, který bude hovořit o prodejně jako místu, kam se zákazník rád vrací. Rad, jak komunikovat se zákazníky, aby byl váš obchod jejich volbou, není nikdy dost a právě přístup k nakupujícím může být vaší největší konkurenční výhodou.
Samoška News přináší jednou měsíčně nejdůležitější zprávy z tradičního trhu. Je u vás něco nového? Máte nápad na zajímavé téma kongresu Samoška? Dejte mi o tom vědět. Máte kolegu, kterého informace mohou zajímat? Doporučte nás.
Toto obchodní sdělení je rozesíláno společností Atoz Marketing Services, spol. s r. o. Proč jsem dostal/a tento e-mail? Tento e-mail byl odeslán na adresu %email%. Pro odhlášení z odběru obchodních sdělení Samoška news klikněte zde.