Do čela marketingového oddělení českého zastoupení mezinárodní poradenské společnosti EY nastoupila od dubna Monika Spálavská. Ve své nové roli bude mít na starosti veškeré marketingové aktivity a business development společnosti v České republice. „EY patří ke špičce ve svém oboru, poskytuje excelentní služby klientům. Nastavuje vysokou kvalitu standardů a rozvíjí své lidi. Je společností, která je postavena na hodnotách, které jsou mi velmi blízké. Věřím, že svými zkušenostmi a osobním přístupem pomůžu naplňovat její misi Building a better working world a dosáhnout obchodních cílů, jež si vytyčila,“ říká Monika Spálavská. #ey #retail #zboziaprodej
Zboží&Prodej
Vydávání knih a periodických publikací
Prague, Praha 3 970 sledující uživatelů
Nejrozšířenější a nejčtenější časopis pro maloobchod a FMCG v České republice, který na trhu působí už více než 30 let.
O nás
Měsíčník Zboží&Prodej mapuje od roku 1993 český i mezinárodní trh s FMCG a spotřebním zbožím. Vychází v nákladu 12 000 výtisků a je distribuován osobám s rozhodovacími pravomocemi v řetězcích i majitelům prodejen na tradičním trhu. Tištěný časopis doplňují webový portál, týdenní e-mailový newsletter a aktivní profily na sociálních sítích. Časopis Zboží&Prodej je hlavním mediálním partnerem a spoluorganizátorem významných akcí pro český maloobchodní trh, jako jsou kongresy Samoška a Čerpačka nebo networkingová party Retail Business Mixer.
- Web
-
https://www.zboziaprodej.cz
Externí odkaz pro organizaci Zboží&Prodej
- Obor
- Vydávání knih a periodických publikací
- Velikost společnosti
- 11 - 50 zaměstnanců
- Ústředí
- Prague, Praha
- Datum založení
- 1993
- Speciality
- retail, FMCG, consumer goods, publishing a event organization
Aktualizace
-
Uživatel Zboží&Prodej to přesdílel
Udržitelnost je stále důležitějším tématem v #retailu. 🌿🛒 Spotřebitelé 👨👩👧👦 se čím dál více zajímají o #ekologii a hledají způsoby, jak #podpořit udržitelné projekty, které jsou čím dál více klíčovými faktory, které ovlivňují #nákupní rozhodnutí českých i slovenských spotřebitelů. Retailové řetězce by měly na tyto trendy reagovat, proto jsme moc rádi, že můžeme představit našeho dalšího partnera 🤝 #SustainabilitySummitu – řetězec Tesco Stores CR, a.s., pro který je udržitelnost pevnou součásti firemní kultury. 💚 Udržitelnost jak v #podnikání, tak v oblasti #sociální a #environmentální je včleněna do #strategických priorit celé skupiny Tesco. Tesco je první řetězec, který se začal podrobně věnovat měření a prevenci #plýtvání potravinami. V rámci podpory komunit se věnuje nejen #potravinovým sbírkám a sbírkám #školních potřeb 📝, ale především unikátnímu grantovému programu #Vy rozhodujete my pomáháme. 🆘 V roce 2023 Tesco spustilo projekt #Tesco pro planetu 🌍 zaměřený na demonstraci konkrétních příkladů, které realizovalo v oblasti udržitelnosti. #Environmentální část našich aktivit je zaměřena na snižování ⬇️ #emisí, množství #obalů a jejich snadnější #recyklovatelnost ♻, snižování energetické náročnosti 🔋 a přechod na #obnovitelné zdroje energie, Tesco rovněž dbá na #zdravé a #udržitelné stravování 🥗, vedle rostlinných 🌿 alternativ masa vlastní značky nabízí i řadu #reformulovaných produktů. K udržitelnému chování motivuje i klíčové #dodavatele 🤝, kteří po vzoru Tesca #měří 📏 potravinový odpad a emise. Všechny obchody již několik let používají elektřinu ⚡ z udržitelných zdrojů. Tato témata rezonují u #zaměstnanců a Tesco hodnotí jako skvělé místo pro práci rekordními 87 % zaměstnanců. 👏 V oblasti #diverzity a #inkluze jsou klíčová témata: inkluze osob se změněnou pracovní schopností ♿, podpora žen 👩🦰 a LGBT+ komunity. 🏳️🌈 Za podporu konkrétně děkujeme zástupcům společnosti Jaroslav Vodáček, Iva Pavlouskova, Lucie Loučková, Michal Vaňáček, Lucie Barborová a dalším. Pokud chcete zjistit, kdo vše podporuje summit a koho můžete 25. dubna 2024 v Cubex Centrum Praha potkat, klikněte na https://lnkd.in/eFP3aveG. #sustainability #udržitelnost #SustainabilitySummit2024 #dekujeme #partneri #SuSu2024 #retail
-
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže souhlasil s tím, že maďarská investiční skupina Oriens může převzít maloobchodní síť #Hruška a společnost #Sempronemo, která se zabývá investiční činností v oblasti správy a pronájmu vlastních nemovitostí. #maloobchod #oriens #hruska #retail #zboziaprodej #tradicniobchod
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil koupi Hrušky skupinou Oriens - Zboží a Prodej – zprávy z retailu
https://www.zboziaprodej.cz
-
Drogistická síť ROSSMANN Czech Republic, která v letošním roce slaví 30 let působení na českém trhu, má od 15. dubna nového vedoucího oddělení property a expanze. Stal se jím Milan Slavík. #rossmann #retail #zboziaprodej
Novým vedoucím oddělení property a expanze ve společnosti Rossmann ČR se stal Milan Slavík - Zboží a Prodej – zprávy z retailu
https://www.zboziaprodej.cz
-
Uživatel Zboží&Prodej to přesdílel
Každá konference má svůj vlastní jedinečný prodejní argument neboli „#USP“. Pro #EASTLOG jsou to bezesporu případové studie – praktické #prezentace, ve kterých vystupují na podiu samotní logističtí manažeři výrobních a distribučních společností, aby se podělili o své #poznatky a prakticky vysvětlili konkrétní projekty, které realizovali. 💪 Případové studie od těchto logistických #expertů zaručují nejenom #nezávislost konferenčního programu ale i nejvyšší míru #inspirace pro účastníky. 💡 Představujeme další #prezentaci, kterou si můžete poslechnout na kongresu EASTLOG 2024, který se koná 30.–31. května 2024 v O2 universum: RPA V DODAVATELSKÉM ŘETĚZCI VÝROBCE A DISTRIBUTORA LIHOVIN 🍸 Když se v logistice zmiňuje #robotizace, hovoří se často o tocích fyzického zboží. Robotizace 🤖 se ovšem děje také v procesní rovině, a to v oblasti #RPA neboli robotic process automation. Projekt tohoto druhu nedávno realizovala společnost STOCK Plzeň – Božkov s.r.o. ve spolupráci s firmou XELTO DIGITAL CZECHIA. Logistika alkoholických nápojů 🍹 je specifická z pohledu #dohledu státních orgánů na dodržování #pravidel pohybu zboží zatíženého spotřební #daní a z toho plynou nadstandardní #nastavení a #řešení fungování logistických procesů. 🚛 #Případová studie se zaměří na několik aspektů: Co je vlastně RPA? Jak RPA pomáhá výrobci a distributorovi lihových nápojů při řízení dodavatelského řetězce nebo jaké jsou nejčastěji automatizovaného #procesy v rámci supply chainu? Součástí prezentace bude také konkrétní #ukázka automatizace kontroly a #zápisu vývozu pro celní správu. 🛃 Řečníci: 🎤 Karel Zozulak, STOCK Plzeň – Božkov s.r.o. 🎤 Michael Treml, XELTO DIGITAL CZECHIA Nenechte si ujít příležitost, která se naskytne jednou za rok, inspirovat se těmi #nejinspirativnějšími řečníky, navázat #kontakty se stovkami špičkových #odborníků v oblasti logistiky a dopravy. ✨ Rezervujte si své místo na kongresu ještě dnes! ⬇ Odkaz na registraci v komentářích ⬇ Jako vždy vstup #zdarma pro uživatelé logistických služeb. 👍 #EASTLOG2024 #logistika #doprava #kongres #konference #networking #udržitelnost #sustainability #ResponsibleLogistics #ZodpovědnáLogistika
-
„Spotřebitelé očekávají, že značky a podniky budou odpovědnější a zodpovědnější k životnímu prostředí. Podle průzkumu společnosti McKinsey & Company 66 procent všech respondentů a také 75 procent respondentů z řad mileniálů uvádí, že při nákupu zohledňují #udržitelnost. Je zřejmé, že maloobchodníci musí tyto změny sledovat. Musí udělat něco nejen proto, aby ulehčili svým zákazníkům, ale aby skutečně pozitivně ovlivnili životní prostředí,“ píše v blogu Andrea Vozníková, prezidentka POPAI CENTRAL EUROPE.
Andrea Vozníková: Jak dosáhnout udržitelnosti v retailu - Zboží a Prodej – zprávy z retailu
https://www.zboziaprodej.cz
-
Uživatel Zboží&Prodej to přesdílel
Novinkou v konferenčním programu druhého ročníku #SustainabilitySummitu jsou odpolední #workshopy, které poběží paralelně. Workshopy jsou koncipovány jako „deep dive“, to znamená, že nebudeme plavat 🏊♀️ jen po povrchu, ale #ponoříme se do hloubky 🤿 tématu. Jedině tak totiž může #diskuze přispět ke změně a nalezení #řešení. 🔑 Rádi bychom představili první workshop: WORKSHOP 1: #DEKARBONIZACE A DALŠÍ ENVIRONMENTÁLNÍ ASPEKTY UDRŽITELNOSTI Workshop je určen pro #ESG a sustainability manažery a manažerky, kteří hledají inspiraci ke snížení dopadu svých společností na životní prostředí. Workshop povede prof. Vladimír Kočí, vedoucí Ústav udržitelnosti a produktové ekologie na VŠCHT Praha - UCT Prague, který je jedním z předních odborníků v oblasti ochrany životního prostředí. Během workshopu uslyšíte tyto krátké #prezentace, které poslouží jako odrazový můstek 🏄 k diskuzím, do kterých se můžete aktivně zapojit: 👉Jakub Rehounek (Kia Czech s.r.o.) představí případové studie toho, jak může přechod firemního vozového parku na elektromobilitu pomoct snížit uhlíkovou stopu společnosti. 👉Dusan Zavadil (PPL CZ) bude mluvit o uhlíkové neutralitě a elektromobilitě z pohledu předního přepravce balíků, a to s ohledem na rozvoj sítě nabíječek v rámci PPL. 👉Radomir Smolka (TATRA TRUCKS a.s.) nám přiblíží výzkum a vývoj alternativních pohonů vozidel Tatra. 👉Jan Chovanec (MALFINI a.s.) bude mluvit o zkušenosti této firmy se svou solární elektrárnou včetně jejího rozšíření o druhou etapu. 👉Matej Kruspan (Rezolv Energy) vysvětlí, jak smlouvy PPA jsou klíčem k plnění energetických cílů ESG. 👉Tomáš Habel (Daikin Czech Republic) bude hovořit o snižování nepřímých emisí CO2 zvyšováním energetické účinnosti nových zařízení HVAC a o snižování přímých emisí regenerováním chladiv stávajícího HVAC zařízení. 👉Martin Balaz (Prologis) představí dopad průmyslového rozvoje na uhlíkovou stopu včetně analýzy podílů, které na něm mají výstavba a provoz, plus tipy, jak uhlíkovou stopu snížit, zejména v provozu a distribuci. 👉Jaroslav Vodáček (Tesco Stores CR, a.s.) bude hovořit o snaze tohoto významného obchodního řetězce učinit ekologičtější balení zboží, které prodává. 👉David Hloušek (Avery Dennison) vysvětlí, jak i relativně malá část obalového mixu – etikety – může hrát velkou roli v udržitelnosti výrobku. 👉Lukas Pomahac (Česká spořitelna) bude mluvit o uhlíkové stopě a dekarbonizaci v kontextu České spořitelny a o specifikách ve finančním sektoru se zaměřením na dekarbonizaci úvěrového portfolia. Chcete si #rezervovat místo u kulatého stolu a aktivně #diskutovat o environmentálních aspektech udržitelnosti? Nebo chcete jen pasivně #sledovat diskuze z postranní čáry? Pokud jste již na summit zaregistrováni, můžete se na workshopy přihlásit zde: ⏩ https://lnkd.in/eWqZZme4 Pokud jste si ještě nezajistili své místo na summitu, můžete se zaregistrovat zde (následně vás budeme kontaktovat ohledně přihlášení na workshop): ⏩ https://lnkd.in/eSE9zziP
-
Které články jste v březnu na webu Zboží&Prodej četli nejvíce? → Pozici generálního ředitele společnosti BILLA Česká republika převzal Marek Doležal. Personálie si v březnu vysloužila největší zájem čtenářů. → Druhým místem čtenáři poctili rovněž aktualitu z řetězce Billa. Zaujala zpráva, že retailer mění vizuální identitu a komunikaci. Nově se nesou ve žlutobílém zbarvení. → První trojici nejčtenějších textů v březnu uzavírá blog analytika maloobchodního trhu Zdeněk Skála, který v něm odpovídá na otázku, zda může při cílení promocí pomoct #typologie spotřebitelů. → Bramborovou medaili si z března odnáší další zpráva z marketingové komunikace. Kofola ČeskoSlovensko představila nové logo, proměnou projdou lahve i etikety. → A nakonec, #logo a celkovou vizuální identitu změnil i prodejce sportovního vybavení DECATHLON Česká republika. Na webu skončila tato zpráva pátá. #nejctenejsi #retail #zboziaprodej
Nejčtenější články na webu Zboží&Prodej v březnu 2024 - Zboží a Prodej – zprávy z retailu
https://www.zboziaprodej.cz
-
Uživatel Zboží&Prodej to přesdílel
Novinkou v konferenčním programu druhého ročníku #SustainabilitySummitu jsou odpolední #workshopy, které poběží paralelně. Workshopy jsou koncipovány jako „deep dive“, to znamená, že nebudeme plavat 🏊♀️ jen po povrchu, ale #ponoříme se do hloubky 🤿 tématu. Jedině tak totiž může #diskuze přispět ke změně a nalezení #řešení. 🔑 Rádi bychom představili třetí workshop: WORKSHOP 3: SOCIÁLNÍ ASPEKTY UDRŽITELNOSTI 👨👩👧👦 Sociální stránka udržitelnosti byla dlouho ve stínu té environmentální, což se však v posledních letech mění, zejména schválením a implementací #CSRD. Sociální projekty získávají větší #pozornost 🔎 u firem a organizací, a proto jsme jim na summitu vyčlenili celý workshop. V jeho průběhu uvedeme několik inspirativních prezentací, které přejdou plynule do podnětných diskuzí mezi účastníky. 🗨💬 Workshop je ideální pro manažerky a manažery udržitelnosti a #ESG zaměřené na aspekt „S“ i profesionálky a profesionály v oblasti HR. #Moderovat jej budou zástupci firmy Horváth & Partners, přední evropské poradenské agentury pro strategie udržitelnosti, a to konkrétně Kateřina Krebsová a Peter Sattler. Workshop proběhne v českém 🇨🇿 a anglickém 🇬🇧 jazyce, a je tak vhodný pro všechny účastníky summitu. Během workshopu uslyšíte tyto krátké #prezentace, které poslouží jako odrazový můstek k diskuzím, do kterých se můžete aktivně #zapojit: 🎤 Ivana Švingrová Pešatová (Nadační fond Dům Ronalda McDonalda) bude mluvit o spolupráci mezi nadačním fondem, korporací (v tomto případě McDonald's) a třetí stranou (FN Motol). 🎤 Eliška Froschová Stehlíková (Lidl Česká republika) bude hovořit o interní komunikaci udržitelnosti ve společnosti, konkrétně o komplexní iniciativě YOU, která má za úkol informovat zaměstnance o firemní CSR strategii a jednotlivých pilířích strategie a motivovat je k udržitelnému jednání v jejich každodenním nejen pracovním životě. 🎤 Hana Sobková (Smurfit Kappa) bude hovořit o projektu Dobrý soused společnosti Smurfit Kappa, který si dává za cíl zlepšit životní podmínky lidem v nouzi v komunitách, kde firma působí. Projekt se zaměřuje na podporu škol, sdružení, hospiců, stacionářů, příspěvkových a neziskových organizací. 🎤 Martina Zimmermann (Škoda Auto) bude prezentovat DEI strategii společnosti a o tom, jak rozvíjet principy diverzity a inkluze ve velké výrobní společnosti. 🎤 Miroslav Picek (Pivovary Staropramen s.r.o.) bude mluvit o udržitelných value chains a zodpovědném nákupu v jednom z největších pivovarů v ČR a na Slovensku. Chcete si #rezervovat místo u kulatého stolu a aktivně #diskutovat o sociálních aspektech udržitelnosti? Nebo chcete jen pasivně #sledovat diskuzi z postranní čáry? Pokud jste již na summit zaregistrováni, můžete se na workshop přihlásit zde: 👉 https://lnkd.in/dxGXtQUp Pokud jste si ještě nezajistili své místo na summitu, můžete se zaregistrovat zde (následně vás budeme kontaktovat ohledně přihlášení na workshop): 👉 https://lnkd.in/eSE9zziP
-
Jak se vám fialová líbí? Ceny, které klesají se zvyšujícím se počtem nakoupených položek. S takovým příslibem vyráží on-line supermarket Košík.cz oslovit nové zákazníky v Česku, ale také na Slovensku a v Bulharsku. Se změnou strategie mění i vzhled. Logo, e-shop, auta i kurýry postupně převlékne do fialové barvy. „Vybrali jsme si odstíny, které jsou nezaměnitelné. Prezentovat se budeme nově ve fialové, kterou doplní bílá, broskvová, zelená a růžová. Snažili jsme se najít takové barvy, se kterými si Češi dokáží brzy spojit pohodlí, skvělou cenu, kvalitu i široký sortiment,“ komentuje ředitel Košíku Ivan Utěšil. #kosik #retail #zboziaprodej
Košík.cz mění vzhled, vybral si „nezaměnitelně fialovou“. Čechy láká na výhodné velké nákupy, do konce pololetí expanduje do Bulharska a na Slovensko - Zboží a Prodej – zprávy z retailu
https://www.zboziaprodej.cz