Zlínská skupina HP Tronic Group, do jejíhož portfolia patří DATART a ještě třeba tuzemská legenda #Eta, loni utržila téměř 26 miliard korun. Aktuální počet obchodů Datart, který se zatím v Čechách ustálil na 120, a modernizace prodejního prostředí, které má zákazníkům přinést především větší komfort s příslibem zážitku a komfortu, dává tušit, že by si Datart a celá skupina chtěly zopakovat úspěch i v dalších letech. „Nejvíc změnila chování zákazníků v posledních letech covidová pandemie. Tehdy si zvykli objednávat přes internet a ta obliba trvá dodnes, jejich chování před covidem se už úplně do normálu nevrátilo. Do prodejny chodí dnes lidé hlavně za poradenstvím, službami a možností si výrobky fyzicky vyzkoušet a osahat, tedy za tím, co jim on-line nenabídne. Celkově ale zhruba dvě třetiny lidí, kteří nakoupí on-line, si zboží vyzvedne v prodejně a v případě drobných spotřebičů, typicky třeba mobilů, je to dokonce 80 procent,“ uvádí v rozhovoru Jan Horák, manažer konceptu prodejen Datart společnosti HP Tronic. #datart #hptronic #retail #zboziaprodej
Zboží&Prodej
Vydávání knih a periodických publikací
Prague, Praha 3 985 sledující uživatelů
Nejrozšířenější a nejčtenější časopis pro maloobchod a FMCG v České republice, který na trhu působí už více než 30 let.
O nás
Měsíčník Zboží&Prodej mapuje od roku 1993 český i mezinárodní trh s FMCG a spotřebním zbožím. Vychází v nákladu 12 000 výtisků a je distribuován osobám s rozhodovacími pravomocemi v řetězcích i majitelům prodejen na tradičním trhu. Tištěný časopis doplňují webový portál, týdenní e-mailový newsletter a aktivní profily na sociálních sítích. Časopis Zboží&Prodej je hlavním mediálním partnerem a spoluorganizátorem významných akcí pro český maloobchodní trh, jako jsou kongresy Samoška a Čerpačka nebo networkingová party Retail Business Mixer.
- Web
-
https://www.zboziaprodej.cz
Externí odkaz pro organizaci Zboží&Prodej
- Obor
- Vydávání knih a periodických publikací
- Velikost společnosti
- 11 - 50 zaměstnanců
- Ústředí
- Prague, Praha
- Datum založení
- 1993
- Speciality
- retail, FMCG, consumer goods, publishing a event organization
Aktualizace
-
Od zahájení ostrého provozu loni v září využívá možnosti on-line nákupu prostřednictvím e-shopu BILLA Česká republika pravidelně více než 30 000 zákazníků. Ti už uskutečnili přes 150 000 nákupů a 70 procent z nich nakupuje pravidelně. Nyní Billa přichází se zcela novou mobilní aplikací, která nákupy ještě více zjednoduší. „Uvědomujeme si, jak je pro zákazníky využívající tento způsob nakupování důležitý čas a jeho úspora. Proto nyní přicházíme s mobilní aplikací, která jim umožní objednat si nákup přímo z mobilu, třeba po cestě z práce. Postupně rozšiřujeme místa, kam si lidé naše produkty mohou objednat. Aktuálně je to více než milion domácností a postupně budeme přidávat další a další lokality. Do konce roku plánujeme, že si naše produkty bude moc objednat on-line až domů dalších takřka 300 000 domácností,“ uvádí Petr Toupal, vedoucí oddělení e-commerce řetězce Billa. #billa #retail #zboziaprodej
E-shop Billy s novou mobilní aplikací nabízí rozvoz více než milionu domácností - Zboží a Prodej – zprávy z retailu
https://www.zboziaprodej.cz
-
📢 Co si čtenáři přečtou v časopisu Zboží&Prodej 4/2024? → Prodejní plocha DATART se proměňuje do příjemného a designového #prostředí, kterému nechybí dominantní technologické prvky. Obojí má podle Jan Horák, manažera konceptu prodejen Datart, zpříjemnit návštěvu obchodů zákazníkům a jejich aktuálním potřebám a přáním. → Privátní značky prošly za novodobou historii rozvoje maloobchodního trhu v tuzemsku velkou proměnou. Vedle cenových bojovníků a prémiové nabídky zažil obrovský rozmach hlavně široký „střední“ proud, který nabízí #privátky velmi dobré kvality za rozumné ceny. V tématu čísla se vyjadřují Richard Piluša z Consumer Panel Services GfK, Vojtěch Prokeš z Behavio či Angelika Nelly Petrová z Ipsos Czech Republic. → Od nákupu a prodeje masa, masných výrobků a lahůdek, o které se staral ještě za svého působení na Slovensku, se Roman Gerat přesunul do Lidl Česká republika, kde má už přes rok na starost kategorii mléčného sortimentu. A pokud by se nějak dal nazvat jeho přístup k práci, je to vášeň. → #Personalizace e-shopů se stává stále důležitější strategií k oslovení, získání a udržení zákazníků. Nabízí skutečně relevantní #obsah a produkty připravené na míru, čímž zvětšuje konverzi a spokojenost nakupujících. Své zkušenosti prezentují Martina Fialová z DATART, Marcin Gruszka z Allegro nebo Ivona Ševčíková z ACOMWARE. → Opět předkládáme #analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní nabízí trendy v rámci piva, zmrzlin, olejů a tuků, a školních a kancelářských potřeb. Články jako vždy zahrnují informace o prodejích, #data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat. Aktuální trendy představují Jakub Kořán z Bidfood Czech Republic, Andrea Vozníková z PINKO a.s., Tomáš Slunečko z Českého svazu pivovarů a sladoven, Tomáš Konečný z Pivovary CZ Group a.s., Iva Pavlouskova z Tesco Czech Republic, Jana Jenčková z FABIO PRODUKT spol. s r.o., Jiri Mareček z Albert Česká republika nebo Pavel Tomšů z Centropen a.s. Dačice. #aktualnivydani #retail #zboziaprodej
Zboží&Prodej 4/2024: Služby budou dál růst; Privátky mají zelenou - Zboží a Prodej – zprávy z retailu
https://www.zboziaprodej.cz
-
Kongres Czech Retail Days dnes představil první řečníky akce, která proběhne 📅 13.–14. června 2024 v O2 universum v Praze. V posledních pěti letech čelí obchod nebývalým #výzvám. Všechny sféry postihující #pandemie se stala #akcelerátorem mnoha #inovací, urychlila nasazení nových #technologií, vynutila si změnu přístupů a procesů. Jak retail zvládá jejich uvádění do #praxe? Co na to #zákazník, který přes všechny technické novinky byl, je a bude středobodem obchodu? Jak vzbudit jeho pozornost a jak vyjít vstříc odlišným potřebám různých skupin, ale i #generací #spotřebitelů? Odpovědi nejen na tyto otázky budou hledat řečníci i účastníci nového kongresu. 👉 Poprvé v České republice vystoupí přední odborníci na #shoppermarketing Mike Anthony a Toby Desforges, zakladatelé poradenské společnosti engage - Integrated Brand and Retail Strategy and Capability Building. Rozeberou zásadní trendy, prozkoumají jejich vliv na obchodníky i značky a překážky, kterým čelí. Na základě globálních zkušeností představí reálné příklady z praxe a případové studie ze zahraničí. 👉Jan Voslář z Cushman & Wakefield mimo jiné prozradí, které značky se k nám chystají expandovat a po kterých lokalitách se rozhlížejí., jak si dnes stojí nákupní centra vs. high streets a retail parky či jaký dopad má výběr lokality a mix nájemců v okolí na profil zákazníka a která místa v ČR mají stále expanzní potenciál. 👉 Značka dokáže uspokojit spotřebitele, pokud se to, co nabízí, protíná s jejich očekáváním. Z Ipsos R&D studie vyplývá, že ještě důležitějším faktorem je správná interpretace a práce s kontextem, ve kterém se spotřebitelé nacházejí. Jaké jsou jejich každodenní potřeby? Z čeho mají v této nejisté době obavy? Jak se liší vnímání kontextu mezi generacemi a jak pracovat s jejich různými motivacemi, nastíní Miroslav Paška z Ipsos Czech Republic. 👉Inspirovat se ale můžete přijít i od dalších řečníků. Mezi nimi budou například: Lukas Antos (Rohlik.cz), Jan Horák (Holding HP TRONIC), Miroslav Pácl (makro ČR), Radek Nachtmann (P.V.A. systems s.r.o.), Lubos Rejchrt (Plaček Group), Jan Semotán (MOL Česká republika), Zdeněk Skála (Skála a Šulc) či Eva Šípková (Alza.cz a.s.), 👉Na odborný program kongresu naváže galavečer programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka a neformální networkingová party. 👉A protože jeden zážitek je víc než tisíc slov, čekají na zájemce v rámci doprovodného programu 14. června exkurze do zajímavých provozů retailu a výroby. Už brzy se dozvíte více! Nezapomeňte si včas rezervovat své místo na https://lnkd.in/eFwTNxrH #czechretaildays #obchodvpraxi #retail #volbaspotrebitelu
Czech Retail Days představují první řečníky - Zboží a Prodej – zprávy z retailu
https://www.zboziaprodej.cz
-
Aktuálně finišujeme v redakci tištěnou přílohu Speciál Čerpačka Jaro 2024 #SpecialCerpacka pro všechny majitele a provozovatele čerpacích stanic v ČR a jejich dodavatele. Obsahem budou jako vždy inspirativní články a trendy a informace, které nesmí na žádné čerpačce chybět. Co se děje na trhu nového? Určitě konsolidace, a to ve znamení akvizice české sítě RobinOil státní společností ČEPRO, a.s. Blíží se konec ruské ropy a trh definitivně opouští značka #Benzina. Přes 80 % sítě společnosti ORLEN Unipetrol už je pod unifikovanou značkou #Orlen. Dál se rozvíjí segment privátních značek. Ze studie NielsenIQ Private Labels Report 2023 vyplývá, že meziročně narostla hodnota jejich prodejů na čerpacích stanicích o 27 %. A výběr je stále pestřejší, jak potvrzuje třeba Lada Gadas, tisková mluvčí společnosti ORLEN Unipetrol: „Privátních značek máme desítky, aktuálně je pod vlastní značkou Stop Cafe 59 aktivních položek." Společnost Shell se v rámci své gastro nabídky a značky #ShellCafé zaměřila na flexitariány, vegetariány i vegany. Podle Jan Čapský, ředitele provozu čerpacích stanic Shell v ČR a na Slovensku, se milovníci bezmasého občerstvení mohou těšit nejen na chuť, ale také na rozumnou cenu. V nabídce alternativních pohonných hmot přibyla další LNG stanice, kterou otevřela společnost Shell a Daniel Vagasky, předseda představenstva společnosti si od ní slibuje snazší dekarbonizaci nákladní dopravy. Stále častěji je také slyšet o HVO (Hydrotreated Vegetable Oil), letos otevřela veřejnou čerpací stanici společnost EUROWAG a její zakladatel a CEO Martin Vohánka věří, že si po překonání počátečních zavádějících stereotypů rychle najde cestu k dekarbonizaci provozu mnoha dopravních firem. A uvidíme, co nového přinesou volby do Evropského parlamentu a zda další období nepřinese zmírnění klimatických plánů či větší důraz na alternativy, které dosud nejsou v popředí zájmu, například syntetická paliva. Podle Aliance pro syntetická paliva eFuel Alliance by měla jejich cena během následujících let postupně klesat. #special #cerpacistanice #cerpacka
Speciál Čerpačka Jaro 2024: Trh čerpacích stanic definuje konsolidace i pestrost - Čerpačka - zprávy o čerpacích stanicích
https://www.cerpacka.cz
-
Uživatel Zboží&Prodej to přesdílel
S potěšením vám představujeme našeho #nového partnera 🤝 druhého ročníku #SustainabilitySummitu, který se koná už ve čtvrtek, inovační agenturu JIC - business with a purpose, která podporuje podnikavé lidi s dobrými nápady na cestě od startupových začátků 🚀 až na globální trh. 🌍 Představte si, že na dálnice vyjede o třetinu méně kamionů. 🚛 Že lékaři 👨⚕️ včas zachytí rakovinu tlustého střeva u většiny lidí. Že přístupy do bank 🏦 jsou dokonale zabezpečené. 🔒 Že arboristé zbytečně nekácejí vzrostlé stromy. 🌳 Že vědci 👨🔬 vidí strukturu materiálů pod elektronovým mikroskopem 🔬, a můžou je tak měnit k lepšímu. Nebo vymyslet během pár dní očkování na novou nemoc. 💉 A takto by se dalo pokračovat. V #brnoregion se právě tyhle představy stávají skutečností. 🪄 I díky systematické podpoře JICu tu totiž vznikají #inovativní firmy, které řeší globální #výzvy 🌍: #environmentální potíže, #stárnutí populace, #společenské otázky, #digitalizaci a #kyberbezpečnost. 💻 Tyto firmy zlepšují životní #prostředí i #život celé společnosti. 💚 JIC takovým firmám poskytuje širokou škálu #služeb, pomocí kterých můžou #růst, #škálovat svá řešení, #expandovat, #vstupovat na globální trh a #pomáhat tak mnoha dalším lidem. Nabízí #konzultace, #workshopy a nejrůznější podpůrné #programy. A aby bylo i fungování samotných firem udržitelné 🌱, součástí služeb JICu jsou také #výpočty a #certifikace udržitelnosti. Sám JIC se přitom snaží jít #příkladem: #nezatěžovat zbytečně životní prostředí a postupně přejít i k uhlíkové #neutralitě. V Česku je JIC považován za lídra mezi inovačními centry. Loni oslavil dvacáté výročí od svého založení. 🎉 Za podporu konkrétně děkujeme Jakub Masri a Michal Veselý s Monika Vrbkova, kteří budou také moderovat odpolední #workshop Financování a propojování pro udržitelné podnikání. 🤗 Pokud chcete zjistit, kdo vše podporuje summit a koho můžete tento čtvrtek 25. dubna 2024 v Cubex Centrum Praha potkat, klikněte na https://lnkd.in/ewQa6gZV. #sustainability #udržitelnost #SustainabilitySummit2024 #SustainabilitySummit #SuSu2024 #dekujeme #partneri
-
Slavte se SIAL Paris 2024! 60. výročí a otevření registrace vstupenek! Odpočítávání otevření nevlivnější akce v agropotravinářském průmyslu je konečně tady! Přemýšlíte, zda si koupit vstupenku hned, nebo počkat na poslední chvíli? Zde je několik důvodů, proč už nečekat: · Atraktivní cena v rámci nabídky Early Bird · V klidu si návštěvu naplánujete · Informace šité vám na míru přímo na váš e-mail po registraci Registrujte se https://bit.ly/3W4BbXp #SIALParis Francouzské veletrhy
SIAL Paris: přední světový veletrh potravinářských inovací, který oslaví své historické 60. výročí - Zboží a Prodej – zprávy z retailu
https://www.zboziaprodej.cz
-
Uživatel Zboží&Prodej to přesdílel
Czech & Slovak #Sustainability #Summit 2024 je... ✔ 500+ účastníků ✔ 72 řečníků a moderátorů ✔ 59 partnerů ✔ 44 vystoupení v konferenčním programu ✔ 33 projektů v galerii posterů ✔ 15 spolupracujících organizací ✔ 14 mediálních partnerů ✔ 14 členů Vědecké rady ✔ 13 moderátorů ✔ 11 vědeckých přednášek ✔ 10 udržitelných případových studií ✔ 6 workshopů ✔ 3 hudebníci v kapele ✔ 2 poutavé diskuze ✔ 1 neopakovatelný #zážitek 📣📣 LAST CALL! 📣📣 Poslední možnost #registrace na druhý summit manažerů udržitelnosti! Už je registrovaných více než 500 lidí. Kapacita v Cubex Centru Praha je však omezená, proto si #rychle zajistěte jedno z posledních míst! 🏃♂️🏃♀️ Poslechněte si #rady a #zkušenosti těchto řečníků a moderátorů: Alice Machova, EY Česká republika Anna Goraczka, Allegro Dalibor Dostál, Česká Krajina David Hloušek, Avery Dennison David Janků, Frank Bold Advisory Denisa Lešková, Ecogardens Dusan Zavadil, PPL Eliška Froschová Stehlíková, Lidl Česká republika Eva Šípková, Alza.CZ Filip Kruta, CzechInvest Hana Kovarova, Komerční banka Hana Sobková, Smurfit Kappa Ilona Líkařová, Pražské vodovody a kanalizace Ivan Holub, Danone Ivan Tučník, Plzeňský Prazdroj Ivana Sobolíková, MIWA Ivana Švingrová Pešatová, Nadační fond Dům Ronalda McDonalda Jakub Pončík, Tatra Trucks Jakub Rehounek, KIA Czech Jan Chovanec, Malfini Jan Skolil, Classic Oil Jaroslav Vodáček, Tesco Stores Jaroslava Hejduková, Crestyl Jeffrey Osterroth, ATOZ Group Karolina Šustrová, Unibail-Rodamco-Westfield Kateřina Krebsová, Horváth & Partners Katerina Spanikova, Raiffeisenbank Klára Hálová, Mattoni 1873 Klára Vlková, Vodafone Česká republika Lenka Frycova, WWF Lenka Mynarova, No Greenwashing Lukas Pomahac, Česká Spořitelna Magdalena Radova, Tilia Impact Ventures Marek Bozik, Gopall Pooling Markéta Šimáčková, Urbanity Martin Balaz, Prologis Martin Beran, Dřevotvar družstvo Martin Janča, Myco Šilhánová Martina, Nestlé Martina Zimmermann, Škoda Auto Matej Kruspan, Rezolv Energy Michaela Chaloupková, Skupina ČEZ Michaela Hletková Ploszeková, Volkswagen Slovakia a Zväz automobilového priemyslu SR Michal Kišša, Nadácia Pontis Michal Veselý, JIC Milan Pospíšil, VŠCHT v Praze Miroslav Picek, Pivovary Staropramen Monika Vrbková, JIC Olga Pleyer, Classic Oil Oliwia Guziel, Decathlon Czech Republic Ondřej Veselovský, CRIF – Czech Credit Bureau Patrik Luxemburk, Stabilplastik Pavel Fojtík, Panattoni CZ & SK Pavel Sovička, Panattoni CZ & SK Pavla Gomba, UNICEF Česká republika Peter Sattler, Horváth & Partners Petr Hladík, Ministerstvo životního prostředí ČR Radka Pokorná, Kokoza Rey Koranteng Roland Hofman, Urbanity Tadeusz Joniewicz, Allegro Tereza Horáková, Ipsos Tomáš Duda, FSC ČR Tomáš Habel, Daikin Tomáš Kubza, Penny Market Tomáš Macků, Ipsos Tomáš Vokoun, Vodafone Viktorie Tenzerová, Vodafone Vladimír Kočí, VŠCHT Praha Vladimír Víšek, No Greenwashing Vojtěch Kotecký, Centrum pro otázky životního prostředí UK Zuzana Harmáčková, Ústav výzkumu globální změny AV ČR
-
Uživatel Zboží&Prodej to přesdílel
Rádi bychom představili další #workshop, kterého se můžete zúčastnit odpoledne 25. dubna na druhém ročníku Czech & Slovak Sustainability Summitu v Cubex Centrum Praha: WORKSHOP: ESG REPORTING 📗✍️ Středobodem workshopu bude téma analýzy #dvojí významnosti ⚔️, která je základním krokem pro úspěšný reporting udržitelnosti podle nové 🚀 směrnice #CSRD (Corporate Sustainability Reporting Directive) a 🗡️ standardů #ESRS (European Sustainability Reporting Standards). Aby měly podniky podle standardů o čem #reportovat, musí nejprve v rámci analýzy dvojí významnosti identifikovat 🔎 své #dopady, #rizika a #příležitosti související s udržitelností a poté podle předepsaných kritérií #vyhodnotit jejich #významnost. Mimo vlastní činnost se navíc musí zaměřit na vztahy 🤝 se svými #dodavateli, #odběrateli a dalšími obchodními #partnery. V rámci #diskuze se budeme mj. bavit 🎤 o následujících aspektech analýzy dvojí významnosti: 👉 Jaké #zdroje informací pro analýzu používat; 👉 Jak si #postup v rámci analýzy zaznamenávat; 👉 #Kam analýza dvojí významnosti sahá (vlastní činnost podniku, dodavatelsko-odběratelské řetězce aj.); 👉Jaké jsou #rozdíly v analýze dvojí významnosti jednoho podniku oproti konsolidované skupině; 👉Co má být #výstupem analýzy dvojí významnosti a k čemu přesně slouží. K účasti na workshopu jsou #zváni lidé, kteří se v rámci podniků zabývají reportingem udržitelnosti, nebo se na něj teprve chystají. Workshopem a diskuzí vás v roli #moderátora provede David Janků, reporting konzultant společnosti Frank Bold Advisory, který se v rámci poradenské činnosti v oblasti reportingu ✍️ udržitelnosti 🍃 zabývá zpracováváním analýz dvojí významnosti pro podniky. Vystoupí např. Anna Goraczka, Tadeusz Joniewicz z Allegro nebo Ondrej Veselovsky, FCCA, MSc. z CRIF - Czech Credit Bureau, a.s. Chcete si #rezervovat místo u kulatého stolu a aktivně #diskutovat o sociálních aspektech udržitelnosti? Nebo chcete jen pasivně #sledovat diskuzi z postranní čáry? Pokud jste se už na summit zaregistrovali, můžete se na workshop přihlásit zde: 👉 https://lnkd.in/dxGXtQUp Pokud jste se naopak ještě na summit nezapsali, zaregistrujte se nejdříve zde: 👉 https://lnkd.in/eSE9zziP
-
Internetový prodejce Alza.cz a.s. od února 2024 vlastní certifikát Udržitelný e-shop roku pro český a slovenský trh, který uděluje Heureka.cz / sk. Většinu objednávek do svých výdejních schránek AlzaBoxů nebalí a díky jejich husté síti po celé České republice, Slovensku i Maďarsku a 24hodinovému provozu přispívá k ochraně životního prostředí. „Pokud je balení potřeba, využíváme recyklovatelné obaly. Privátní značky #AlzaPower a #AlzaEco jsou navíc baleny výhradně do papírových obalů bez chemických blistrů,“ upozorňuje PR manažerka Alzy Eliška Čeřovská. Tímto způsobem firma ušetřila téměř 78 tun plastu, měsíčně pak 4,3 tuny obalového materiálu. #alza #alzaboxy #nebaleni #retail #zboziaprodej
Alza.cz šetří planetu díky projektu Nebalení - Zboží a Prodej – zprávy z retailu
https://www.zboziaprodej.cz